HANDELSBETINGELSER

BESTILLING HOS DAYLY

Når du har designet dit møbel og bestiller det hos os, sender vi dig en ordrebekræftelse, som vi beder dig om at tjekke grundigt. Du har mulighed for at ændre i din bestilling i 24 timer efter modtagelse af ordrebekræftelsen – og herefter er din ordre bindende og kan ikke ændres eller justeres.

Da dit møbel bliver håndlavet specielt til dig, har vi aldrig produkter på lager – og fra vi booker dit produkt ind i vores produktionsplan til det er klar til levering, håndbærer vi det gennem værkstedet med fokus på alle detaljer.

Du skal derfor også regne med en leveringstid på 4-6 uger – og den nøjagtige leveringstid vil fremgå af din ordrebekræftelse.

Når produktet er færdigt, tjekket og klar til levering vil du modtage en faktura samt et foto – og når vi har modtaget din betaling, afsender vi produktet til dig. Vælger du selv at hente dit møbel skal det gøres indenfor 4 hverdage, efter modtaget faktura.

TRANSPORT & LEVERING

Vi samarbejder med et eksternt transportfirma omkring levering. Når vi booker levering, får du en tracking mail, så du kan følge dit produkt. Typisk leveres dagen efter afsendelse (dog ingen weekendlevering), men det sker, at vores forsendelser bliver forsinket en dag eller to. Det er desværre ikke muligt at give dig et specifikt leveringstidspunkt, men du er altid velkommen til at kontakte transportfirmaet BRINK på 74835012  omkring endelig tidspunkt – og er du ikke hjemme, kan I aftale, hvor bordet eventuelt kan stilles.

Vær obs på følgende:
Transportfirmaet leverer ved kantsten – og kan desværre ikke hjælpe med at bære ind/op. Vælger du at lade transportfirmaet stille forsendelsen udendørs, så har du selv ansvaret for, at bordet står tørt & ikke beskadiges.

 

FRAGTPRISER

Levering af borde med ben op til Ø160 samt alle rektangulære borde og bordplader | Brofaste øer i Danmark: 500,-
Levering af borde med ben over Ø160 samt alle borde med søjleben | Brofaste øer i Danmark: 650,-
Levering af bordet AA-44 og AA-45 i Ø170 og Ø180 | Brofaste øer i Danmark: 850,-
Levering af bordet AA-88 og AA-89 | Brofaste øer i Danmark: 850,-
Levering af reol | Brofaste øer i Danmark: 300,-
Levering af væghæng natbord | Brofaste øer i Danmark: 100,-

AFHENTNING PÅ DAYLYS VÆRKSTED

Du er altid velkommen til selv at hente dit bord på vores værksted i Kolding. Afhentning skal ske indenfor vores normale åbningstid og senest 4 dage efter klarmelding/modtaget faktura.

Åbningstider på værkstedet til afhentning er:

Mandag-Torsdag: 07.00-16.00

Fredag: 07.00-12.00

Weekend og helligdage: LUKKET

FRAGTSKADER

Skulle du være så uheldig, at der er sket en skade under transport, er det MEGET vigtigt, at skaden registreres, inden bordet helt eller delvist pakkes ud. Når du kvitterer for modtagelse, skal du derfor sikre, at det er noteret tydeligt, at forsendelsen er beskadiget ved levering.

Registrering sikres ved at fotodokumentere skaderne med 3-4 fotos af den beskadigede emballage – og tilsvarende detaljerede fotos af skaderne på dit bord. Fotos og en kort beskrivelse af skaderne, sender du til os inden for 24 timer fra modtagelse af forsendelsen. Når vi har modtaget ovenstående, kontakter vi dig hurtigst muligt for at sikre, at vi får løst problemet tilfredsstillende.

BESTILLING

Når du har designet dit møbel og bestiller det hos os, sender vi dig en ordrebekræftelse, som vi beder dig om at tjekke grundigt. Du har mulighed for at ændre og slette i din bestilling i 24 timer efter modtagelse af ordrebekræftelsen – og herefter er din ordre bindende og kan ikke ændres eller justeres.

Da dit møbel bliver håndlavet specielt til dig, har vi aldrig produkter på lager – du skal derfor også regne med en leveringstid på 4-6 uger – og den nøjagtige produktionstid vil fremgå af din ordrebekræftelse.

Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms og andre afgifter. DAYLY tager forbehold for evt. trykfejl, prisfejl på hjemmesiden.

Når produktet er færdigt, tjekket og klar til levering vil du modtage en faktura til betaling, når vi har modtaget din betaling, afsender vi bordet til dig. Vælger du selv at hente bordet skal det gøres indenfor 4 hverdage, efter modtaget faktura.

 

BETALING

Du som kunde modtager en faktura når dit produkt er færdig og når vi har modtaget din betaling bliver varen send eller du kan afhente den hos os på Værkstedsvej 8 i Kolding (efter aftale med dag og tid inden for vores åbningstider).

Da dette produkt er tilpasset dine individuelle specifikationer (farve, kant, søjle mv.) er der ingen fortrydelsesret på dette produkt længere, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 3. og muligheden for returret frafalder derfor.

Fortrydelsesret:
Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt hos DAYLY, da alt bliver specielt lavet til dig.
Læs mere på forbrugerombudsmandens hjemmeside.

 

KLAGEMULIGHEDER

Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores e-mail adresse angives janne@dayly.dk samt hjemmesiden du har købt og bestilt varen hos.

Dayly

Kontakt Info

Rebuildit ApS / Dayly Furniture
Værkstedsvej 8, 6000 Kolding
Telefon: +45 5191 6479
Email: janne@dayly.dk
CVR: 38999664

Åbningstider pr. telefon:
Mandag-Torsdag: 09.30-16.00
Fredag: 09.30-14.00
Weekend og helligdage: LUKKET

FERIE LUKKET: UGE 7

Se showrooms åbningstider her

0
Indkøbskurv